Urząd Skarbowy zmienia zasady obsługi klienta
Dodano 2020-05-29 10:38:11 Od poniedziałku 1 czerwca w Urzędzie Skarbowym w Lesznie zmieniają się zasady obsługi klienta poprzez otwarcie urzędu dodatkowo w poniedziałki w godz. 12-18.W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta
Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 3 dni w tygodniu.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie. Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym. Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do Urzędu Skarbowego w Lesznie:
PIT – nr telefonu 65 5258360, 697-710-041
VAT – nr telefonu 65 5258309, 666-325-648, 697-710-045
CIT – nr telefonu 697-710-041
podatek akcyzowy – nr telefonu 65 5258369, 65 5258386
spadki/darowizny – nr telefonu 65 5258306, 65 5258350
rejestracja podatników – nr telefonu 65 5258328, 65 5258314
egzekucja administracyjna – nr telefonu 65 5258361, 65 5258371
rachunkowość podatkowa i komórka wierzycielska – nr telefonu 65 5258385, 65 5258321
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.leszno@mf.gov.pl Więcej informacji na www.wielkopolskie.kas.gov.pl.
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 3 dni w tygodniu:
- Poniedziałek od 12:00 do 18:00
- Środa od 9:00 do 15:00
- Piątek od 9:00 do 13:00
W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.
Fot. wlesznie.pl