Obsługa klienta z ograniczeniami
W sprawach pilnych dotyczących ewidencji ludności oraz odbioru dowodów osobistych prosimy o kontakt z naczelnikiem wydziału pod nr tel. 65 529 81 68.
Obsługa Klientów w pozostałym zakresie Wydziału Spraw Obywatelskich (ewidencja działalności gospodarczej) i w innych wydziałach na razie odbywa się na wcześniej ustalonych zasadach. Oznacza to, że przed przyjściem do Urzędu Miasta Leszna wcześniej należy się telefonicznie umówić na wizytę, a potem zachować wszystkie konieczne zasady bezpieczeństwa (maseczka, dezynfekcja rąk, dystans społeczny).
Przypominamy numery telefonów, na które należy dzwonić, aby umówić się na wizytę:
- Urząd Stanu Cywilnego – 65 529 81 67, 65 529 81 66,
- Wydział Spraw Obywatelskich (ewidencja działalności gospodarczej) – 65 529 81 72,
- Wydział Komunikacji: rejestracja i wyrejestrowanie pojazdu – 65 529 81 05, prawa jazdy – 65 547 68 50 i 65 547 68 53,
- Wydział Podatków i Opłat – 65 529 81 44,
- Centrala – 65 529 81 00.
Szczegółowy wykaz numerów telefonu i adresów mailowych do wszystkich wydziałów i biur Urzędu Miasta Leszna znajduje się na stronie www.leszno.pl/wydzialy_urzedu.html.