Mieszkańcy dumni ze swojego miasta!

Dodano 2016-08-08 14:48:14 Nic tak nie rozpala serc leszczynian jak oczekiwanie na finał rozgrywek. Emocji nie brakuje, ponieważ przed nami jedno z najbardziej oczekiwanych wydarzeń sezonu - finał III edycji akcji „Lubię to! Leszno”. Pora zatem na pierwsze wnioski i podsumowania.

Niedawno na Facebook’u zmieniła się funkcjonalność przycisku „Lubię to!”, dzięki czemu otrzymaliśmy znacznie większe możliwości wyrażania emocji. Gdyby jednak Mark Zuckerberg wziął udział w naszej akcji, to z pewnością obok przycisków „Super” i „Wow” umieściłby przycisk „Duma”.

Jak się okazuje, lubimy Leszno… i to bardzo. Co więcej, jesteśmy dumni z jego historii, zabytków i osiągnięć. Taki wniosek można z pewnością wysnuć z jednego z najpopularniejszych quizów naszej akcji - quizu dotyczącego zabytków w naszym mieście. Odpowiadając na 5 pytań uczestnicy udowodnili, że doskonale znają historię miasta. Poza tym, wielu z nich w mediach społecznościowych zupełnie spontanicznie zadeklarowało olbrzymie przywiązanie i miłość do Leszna.

Organizatorów „Lubię to! Leszno” również rozpiera duma. Z dnia na dzień rośnie liczba uczestników akcji. Obecnie jest prawie 300 aktywnych użytkowników, którzy dokonali pomyślnej rejestracji na platformie wpiszKod.pl i podjęli łącznie ponad tysiąc aktywności, z tego blisko 700 aktywności zrealizowanych mailowo i 500 zrealizowanych poprzez quizy.

Padł też kolejny rekord! Zwycięzca licytacji przelotu szybowcem wydał 2641 punktów, co oznacza, że wziął on wcześniej udział we wszystkich konkursach, a zebrane w ten sposób punkty w całości przeznaczył na tę odlotową nagrodę.

Akcja „Lubię to! Leszno” trwa do 11 sierpnia. Cały czas można jeszcze dołączyć do zabawy. Wystarczy wejść na wpiszKod.pl i zarejestrować się, aby zdobywać kody i wymieniać je na cenne nagrody.